dijous, 26 de febrer del 2015

Una exposició sobre els paisatges peninsulars, que he captat els darrers mesos.


http://www.ce-terrassa.cat/activitat/exposicio-fotografica-matins-i-tardes-dies-i-nits-en-paisatges-propers




Del 2 al 27 de març
Exposició a càrrec de Jordi Chueca i Abancó

Al Centre Excursionista de Terrassa
c/ Sant Llorenç,10
08221 Terrassa

“Aficionat a la fotografia, gairebé sempre he portat una càmera a sobre, en les ascensions, en les caminades i com els ha passat a molts d’altres, també he carretejat la càmera, els esquís i el trípode fins dalt d’un cim i quan el marcador posava 38 fotos t’adonaves que a Aigualluts, per dir un lloc, havies tret el darrer carret i no n’havies posat cap altre...
Vaig passar un període que, per diferents causes, la càmera va quedar aparcada i els inicis de la fotografia digital els vaig fer amb una “bridge”. Des de fa cinc anys he tornat a la reflex i ha tornat a ser, junt amb la Mercè, la meva companya de passejades. De fet, és l’excusa per passejar ara que per qüestions de salut, els cims estan massa amunt. La majoria de les fotos de l’exposició estan fetes des de punts d’accés relativament fàcils, a peu o en cotxe. No sabria definir-les, però crec que mostren el meu amor i respecte per la natura.
Bàsicament pertanyen a la geografia catalana, però m’he permès de posar-ne alguna de l’Ebre enllà, ja sigui del Pirineu, de la costa cantàbrica o de l’andalusa. Aquesta és la meva primera exposició individual, de fet mai m’havia proposat exposar si no hagués estat per uns quants amics del Centre. Malgrat això, les meves fotos han estat en altres exposicions col·lectives a diferents ciutats de Catalunya, especialment formant part del col·lectiu “En un lloc a la rosa dels vents” i algunes il·lustren algun llibre sobre botànica i jardineria. També va ser un honor per a mi, que en el llibre que recull la primera gran manifestació a Barcelona el juliol de 2010, la que ens ha portat fins on estem ara, hi apareguessin dues fotos meves.
Espero que en gaudiu força.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada